Gluténmentes napló

Házi paprikás kolbász készítése lépésről-lépésre, fotókkal

Mióta gluténmentesen, tejmentesen kell élnünk és diétáznunk, teljesen megváltozott az életünk. Sokkal tudatosabban és körültekintőbben vásárolok, nagyon figyelek arra mit is eszünk, milyen alapanyagokból, hozzávalókból.   10 + 1 dolog, ami JÓ a gluténmentes diétában   Ahhoz hogy enni tudjunk, naponta kell sütnöm, van hogy kétfélét is. Bár mostanában a fagyasztós módszer miatt már könnyebb… Tovább »

Sokmagvas puha zsemle – ropogós héjjal

Az alapreceptből (Kattints ide a receptért!) könnyű dolgozni, mert nem kell azon agyalni mi is kell épp az adott recepthez és azon sem kell idegeskedni, vajon hogyan is kel elkészíteni az adott finomságot.   Sokféle péksüteményt, kelt tésztát el tudsz belőle készíteni, változatosan.   Legutóbb olyan sokmagvas zsemléket sütöttem belőle, mely belül finom puha, kívül… Tovább »

Gluténmentes pizza – jobb, mint az igazi

Hozzávalók: 2 bögre Nutri Free Mix Per Pane fél zacskó Budafoki szárított élesztő só 2 evőkanál The Bridge rizstejszín 2 evőkanál olaj 2 evőkanál Cornito burgonyapehely 1 pohár langyos víz   + feltétnek: sűrített paradicsom bazsalikom sonka hagyma kukorica Violife pizzára való növényi sajt     A gluténmentes, tejmentes, tojásmentes receptért kattints IDE!    … Tovább »

Virslivel töltött metélőhagymás mini buci

Hozzávalók: 1 bögre Nutri Free Mix Per Pane !!!1299 Ft/kg!!! – ITT 1 bögre Schar Mix B 3/4 zacskó szárított Budafoki élesztő só 3 evőkanál apróra vágott friss metélőhagyma 2 evőkanál Cornito burgonyapehely 3 evőkanál olaj 1 bögre langyos víz   + garantáltan gm és tejmentes virsli   Elkészítés: Kattints ide!      ... Tovább »

1 kelt tészta, 10 variáció a formázásra

Az alaprecept segítségével nem kell agyalnom hogy vajon milyen összetevőket kell használnom és azon sem kell aggódnom, hogy vajon a 22 dkg az 22-e? Ez ugyanis bögrés recept és csak pár hozzávaló szükséges hozzá. Konkrétan gluténmentes liszt, burgonyapehely, só szárított élesztő, olaj és langyos víz.     A pontos hozzávalókat itt olvashatod el: Alaprecept –… Tovább »

A tökéletes házi lángos receptje

Létezik egy étel, amit soha, de soha nem ununk meg. Legyen akár nyár, strandos lazulás, vagy hideg tél, bármelyik évszakban, bármikor szívesen eszünk lángost.     Gluténmentes, tejmentes diétában is el lehet készíteni, sajtos-tejfölösként emlegetjük, de nem igazi tejföl van rajta, hanem ToTu (azaz tojásfehérjéből készült krém) és sajt helyett Violife növényi sajthelyettesítő.    … Tovább »

Házi citromos-fahéjas, csíkos kalács – Puha, illatos, tökéletes

Az a legjobb a gluténmentes diétában, hogy mindent én készítek otthon. A kenyérféléket, chipseket, ropikat, sütiket, mindent.       Szuper érzés, hogy ennyi finomságot lehet sütni és még jobb érzés, hogy ezekben biztosan csak az van, amit én teszek bele, garantáltan a diétánknak megfelelő és még a keresztszennyeződés miatt sem kell aggódnom.    … Tovább »

Barna zsemle Glutenno lisztkeverékből – kívül ropogós, belül puha

Az alapreceptemet ezúttal barna zsemle elkészítésére használtam. Szerintem  a legfinomabb barna zsemlét a Glutenno Rio Barna Cipó lisztkeverékéből lehet elkészíteni.     Kíváncsi voltam, hogy a jól bevált alapreceptem most is működni fog-e. Működött. Sőt, olyan finom barna zsemlét ettünk, amilyet még soha…  A soha pedig szó szerint értendő, még a régi, normál lisztes korszakunkban… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!