Gluténmentes napló

A lisztérzékenység majdnem megölte a kisfiamat…

November eleje…   Pont három éve, hogy egy hosszú küzdelem vette kezdetét, nagyon kemény mélypontokkal, aggódással, tehetetlenséggel, fájdalmakkal, brutális fájdalmakkal…   Amit Atikám kibírt, az szerintem példaértékű minden ember számára…   Egy hajszálon múlt az élete, de nem adta fel…       Mindennek 3 éve… Most 5 éves…     Gluténmentes, tejmentes, szójamentes, lupinmentes… Tovább »

Virslis, sokmagvas, “sajtos” lángos

Egy kicsit felturbóztam a lángos receptemet és így született meg a virslis lángos, amit nagyon sűrűn elkészítek. Szuper megoldás reggelire, vacsira, vagy akár egy kiadósabb leves után második fogásként.     Virslis lángos gluténmentes tejmentes laktózmentes fruktózszegény     Hozzávalók:   fél adag Alaprecept – gluténmentes, sós kelt tésztákhoz   3 evőkanál ToTu extra krém… Tovább »

Fruktózmentes diéta – ezeket figyeld a termék címkéjén

Az élelmiszerek címkéjét fruktózmentes, fruktózszegény diéta, étrend esetén is alaposan át kell mindig vizsgálni. Sajnos nem elég csak a fruktóz feliratot keresnünk.   Címke Kisokosunk segíthet abban mit is kell keresnünk a termékek, élelmiszerek összetevői között, ha nem akarunk hasmenést, hasgörcsöt, esetleg hányást…       A következő feliratú élelmiszerek kerülendők a fruktóztartalmuk miatt:  … Tovább »

A tökéletes rizskoch receptje

Rizskoch Glutén-, tej-, tojásmentes recept, fruktózérzékenyek is fogyaszthatják     Hozzávalók: 25 dkg barna rizs 3 csésze víz csipet só 5 dkg mazsola 1/vanília rúd 3 dl rizsszirup     Elkészítés: 25 dkg  barna rizst megfőzünk 3 csésze tiszta vízben csipet sóval és 5 dkg aszalvánnyal (mazsolával aki szereti), ½  vanília rúddal.   Hozzáadunk 3… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!