Gluténmentes napló

Ez az évszázad diétája! Sosem fogod elfelejteni, annyira vicces

Most, hogy vége az ünnepnek és kellő mennyiségű sonkát faltunk be, itt az ideje, hogy a felszedett kilóktól megszabaduljunk. Ehhez mi is kell elsősorban? Egy remek, teljesen rád szabott diéta, részletezve a reggelit, ebédet, vacsorát. Ami elmondja mikor mit tegyél a fogyás érdekében. Ami irányt ad. Nemcsak célt.

 

 

Megmutatjuk neked azt a diétát, ami már akkor hatni fog rád,

mikor még csak olvasod!

 

 

 

 

Ez az évszázad diétája. Sosem fogod elfelejteni, annyira jó! 

 

 

HÉTFŐ:
Reggeli: Alma.


Ebéd: Tejfölös paprikás csirke illatának mély beszippantása, az asztalon hagyott morzsák, savanyúsággal.


Vacsora: 2 dl aludttej savója, néhány cukrászsütemény receptjének lemásolása.

 


KEDD:
Reggeli: Sárgarépa saját zsírjában, rágógumi.


Ebéd: Hatalmas tál töltött káposzta és a hozzávaló friss kenyér megtekintése, az edények elmosogatása.


Vacsora: A szabad szemmel is jól látható darabka sovány sajt reszelt káposztatorzsával megszórva.

 


SZERDA:
Reggeli: 5-6 teljes jógalégzés, félbevágott főtt tojás sárgájának a fele, de abból amennyi belefér.


Ebéd: Bécsi szelet és sült krumpli készítésekor lejátszódó fizikai és kémiai folyamatok elemzése céklával. Nagy tál túrós lepény lefényképezése.


Vacsora: A képek előhívása, savanyú uborka, hashajtó.

 


CSÜTÖRTÖK:
Reggeli: 1 db fürjtojásból készült rántotta, utána kifli, gyulai kolbász és vaj segítségével tízórai készítése a gyerekeknek.


Ebéd: Húsleves és rakott krumpli alkatrészeinek beszerzése a közeli ABC-ből. Madártej elhelyezése a hűtőszekrényben. Vágott vegyes savanyúság.


Vacsora: Ecetes hagyma citrommal.

 


PÉNTEK:
Reggeli: Főtt kolbász, mustár, tea, citrom, zsemle ízléses, már-már esztétikai élményt nyújtó elhelyezése az asztalon, mire a többiek felébrednek, frissen mosott káposztalével, kekszreszelék.


Ebéd: Gőzölgő bableves, csülökpörkölt, uborkasaláta lerajzolása, kiszínezése. 1 szelet kétszersült harmadszor is átsütve, nagy pohár szorulás elleni  víz.


Vacsora: Hasított karalábé, dúsan díszített sárgarépaszeletekkel. Lefekvés előtt füldugó a korgó gyomor neszeiben kiküszöbölése.

 


SZOMBAT:
Reggeli: Joghurtba mártott almaszeletek, limonádé szacharinnal, nyomelemekkel ízesítve.


Ebéd: “Halászlé, túrós csusza, sütemény” címmel frappáns epigramma megalkotása, egy teljes kockasajt parádi vízzel.


Vacsora: Paradicsom belsőség, kamillatea, egy teljes rúd ropi.

 


VASÁRNAP:
Reggeli: Fagylalttölcsér, nagy adag friss levegő, sűrű szitán áttört kefir.


Ebéd: Ricinusleves, csontlében abált torma citromhéj szeletekkel, süteménymaradványok levakarása a tepsiről.


Vacsora: Amit a kanári meghagyott.

 

 

Ugye milyen vicces? Sőt, annál több, mi sírva nevettünk ezeken a sorokon!

Ezt a diétát természetesen nem kell komolyan venni, minden egyes szava csak poén.

Tudjátok: egy kis nevetés sosem árt 🙂

 

 

 

Sajnos nem tudom ki a szöveg eredeti szerzője,

egy olvasótól kaptam ezt a részletes diétát, ő pedig a Facebookon olvasta. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Frissítés:

egy másik olvasóm jelezte, hogy a fenti diéta Bőcs Attila: Így fogynak ők című könyvéből van!

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!